polski
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

polski / zł

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Masz pytania? Jesteś we właściwym miejscu! Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące naszych usług, produktów i zasad działania. Jeśli nie znajdziesz tu potrzebnych informacji, skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!

Zamówienie

Czy produkty są wysyłane z Polski?

W jakim czasie realizowane są zamówienia?

Czy mogę anulować moje zamówienie?

W jaki sposób mogę zmienić adres dostawy lub dane do zamówienia?

Czy mogę otrzymać fakturę VAT do zamówienia?

Wymiany i zwroty

Czy mogę wymienić zakupiony produkt?

Jaki jest czas na zwrot produktu?

Jak dokonać zwrotu?

Czy zwroty są bezpłatne?

Dostawa

Czy wysyłacie zamówienia za granicę?

Jakie są dostępne formy dostawy?

Moje zamówienie zostało wysłane, kiedy mogę się go spodziewać?

Dlaczego niektóre formy dostawy są wyłączone?

Produkty

Produkt który jestem zainteresowany jest niedostępny, kiedy się pojawi?

Co zrobić, jeśli nie jestem pewny, czy produkt będzie mi pasował?

Gdzie zapytać o dostępność produktu spoza oferty?

Płatności

Jakie metody płatności są dostępne w waszym sklepie?

Podczas dokonywania płatności wystąpił błąd, co zrobić w tej sytuacji?

Czy są jakieś prowizje w związku z różnymi metodami płatności?

Kody rabatowe

Czy są dostępne jakieś kody rabatowe?

Czy kody rabatowe łączą się z innymi promocjami?